به همین سادگی رفتی(متن ترانه رضا صادقی)

웃ღدل تنگی های آجی لیلا ღ웃

به همین سادگی رفتی
بـــــی خداحافظ عزیــــزم



سهم تو شد روز تازه
سهم من اشک که بریزم

به همین سادگی کم شد
عمر گلبوته تو دستـــــم




گله از تو نیست میدونم
خودم اینو از تو خواستم

به جون ستاره هامون
تو عزیز تر از چشامــــی



هر جا هستی خوب و خوش باش
تا ابد بغض صدامــــــی



تو رو محض لحظه هامون
نشه باورت یه وقتــــی

که دوست ندارم ، اینو
به خدا گفتم به سختی

من اگه دوست نداشتم
پای غمهات نمی موندم

واست این همه ترانه
از ته دل نمی خونــــدم

اگه گفتم برو خوبم
واسه این بود که میدیدم



داری آب میشی،میمیری
اینو از همه شنیـــــدم

دارم از دوریت میمیرم
تا کنار من نســـــوزی

از دلم نمیری ،عمـــرم
نفسهامی که هنـــوزی

تو رو محض خیره هامون
که نفس نفس خدا شد

از همون لحظه که رفتی
روحم از تنم جدا شـــــد

تو که تنها نمیمونی
من تنها رو دعـا کن

خاطراتمو نگهـــدار
اما دستـــامو رها کن



دست تو اول عشقه
بسپرش به آخرین مرد



مردی که پشت یه دیوار
واسه چشمات گریه می کرد ....

 

 

 

 

http://www.faupload.com/upload/90/Shahrivar/dereza.rar


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 15 آذر 1390برچسب:,ساعت 23:42 توسط آجی لیلا| |

Design By : Mihantheme