웃ღبه آدمک ها دلخوش نکنید 웃ღ

웃ღدل تنگی های آجی لیلا ღ웃

به آدمک ها دلخوش نکنید
آن ها فقط دل شکستن می دانند

آدمک ها دل ندارند

چیزی شبیه دل دارند

گول نخوری عاشق شوی

گول نخوری دل ببندی

چون رسم عاشقی نمی دانند

چون رسم دل داری نمی دانند

به آدمک ها دل خوش نکن

آدمک ها هیچ وقت آدم نمی شوند

 



نظرات شما عزیزان:

ملتضي
ساعت12:57---25 فروردين 1391
پاسخ: سلام ملتضی

nima
ساعت16:10---24 فروردين 1391
سلام وب خوبی با مطالب خوب به منم سر بزن!
راستی میتونیم تبادل کنیم؟


بی نام و نشانت شدم
ساعت20:34---23 فروردين 1391
لیلا مرسی ..... منپاسخ: سلام شما خودتونو معرفی کنید

MTB
ساعت13:29---19 فروردين 1391
س/باتبادل لينك موافقي خبرم كن راستي وب باحالي داري

بی نام و نشانت شدم
ساعت22:15---18 فروردين 1391

گفتم غم تو دارم گفتا غمت سرآید

گفتم که ماه من شو گفتا اگر برآید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 17 فروردين 1391برچسب:به آدمک ها دلخوش نکنید,ساعت 2:18 توسط آجی لیلا| |

Design By : Mihantheme