دلتنگی

웃ღدل تنگی های آجی لیلا ღ웃

 

واسه پر کشیدن من

خواستی آسمون نباشی

حالا پر پر میزنم تا همیشه آسوده باشی

دیگه نه غروب پاییز رو تن لخت خیابون

نه به یادتو نشستم زیر قطره های بارون

واسه من فرقی نداره

وقتی آخرش همینه

وقتی دلتنگی این خاک

روی لحظه هام میشینه

تو میری شاید که فردا

رنگ بهتری بیاره

ابر دلگیر گذشته

آخرش یه روز بباره

ولی من می مونم اینجا

با دلی که دیگه تنگه

میدونم هرجا که باشم اسمون همین یه رنگه.......




 


نظرات شما عزیزان:

ملتضي
ساعت13:03---25 فروردين 1391
پاسخ: ملسیو

troy
ساعت1:53---1 بهمن 1390
واسه پر کشیدن تو خواستم اسمون بمونم
ترسیدم بپری اونوقت تا ابد تنها بمونم
اگه پر پر شدن تو تقصیر چشای من بود
بیا چشمامو نگاه کن
اخه چشمام زیرپات بود
سو تفاهم نشه فقط خواستم یه جواب برا شعرت بنویسم اخه خیلی قشنگ بود
منم گه گاهی شعر میگم دوست داشتی به وبلاگ منو ابجی الی یه سر بزن خوشحامون میکنی
راستی اومدم تو وبت دلم گلفت تولو خدا یه خولده خوشال تل باشه اجی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 16 آذر 1390برچسب:,ساعت 1:24 توسط آجی لیلا| |

Design By : Mihantheme