웃ღآتش웃ღ

웃ღدل تنگی های آجی لیلا ღ웃

دل  بعضی ها برای آتش گرفتن ساخته شده

دل من هم یکی از این دل ها بود

وقتی دلم را بالا گرفتم


دست های بسیاری با مشعل هایشان اعلان آمادگی کردن



نظرات شما عزیزان:

ملتضي
ساعت12:59---25 فروردين 1391
پاسخ: ملسیو

MTB
ساعت22:46---20 فروردين 1391
س/من دنبال دوست ميگردم اگه خواستي تو وبلاگم نظر بزار خصوصي
پاسخ: ممنون


bahar love.ly
ساعت3:37---17 فروردين 1391
پاسخ: ملسی عسیسم

بی نام و نشانت شدم
ساعت12:07---15 فروردين 1391
سلا......مپاسخ: سلام ملسی خیلی میخوام بدونم شما کی هستی جالب شده برام ولی با اجازه ویرایش میکنم

مرضیه
ساعت2:08---12 فروردين 1391
سلام اجی لیلا...
من همون دختره ام
حوای آدم (گانجا)
نوشته هات خیلی خوشگلن مثل خودت
دوس داشتی به منم بسر.
راستی با اجازه میلینکمت


rezamirgh
ساعت2:10---27 اسفند 1390
ابجی کجایی؟؟؟



آرزو
ساعت20:04---21 اسفند 1390
سلام دوست عزیز و خوبم
اومدم بهت سر زدم و از مطالب وبت استفاده کردم
منم با

***دنیای عکس***

***دنیای کاریکاتور***

***زندگینامه رها اعتمادی***

***زندگینامه پانته آ مدیری***

***شناسنامه شبکه من و تو***

***ورود ممنوع***
و چندین و چند پست دیگه

>>>> آپم
و منتظر حضور گرم شما[گل]و استفاده از نظرات ارزشمندوتن[گل]هستم



پاشا
ساعت4:08---1 اسفند 1390
سلام دوست گرامی وبلاگ جالبی داريد با متنهای زيبا
دعوتيد به پرواز در آسمانوبلاگ پرنده تنها


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 1 اسفند 1390برچسب:دلم,ساعت 1:59 توسط آجی لیلا| |

Design By : Mihantheme